Wilmas Mamma -

snacka om press för nyblivna föräldrar.....

http://www.aftonbladet.se/foraldrar/bebis/article472744.ab

är detta möjligt? jag vet att vi såg på wim när hon bajsade just på grung av att hon spände sig och blev alldeles röd i ansiktet men det var säkert en månad sedan jag märkte det sist....och förresten så var det ju redan försent att springa på toa då eftersom hon redan höll på...

men jag tror knappst att man kan vara blöjfri redan från 5 veckor...  jag är väldigt skeptisk det det...

jag kan inte påstå att jag någon gång har tänkt tanken: "nu måste wim kissa" när jagr har tittat på henne... sånt tror jag inte man kan se... däremot är det logiskt att man kan se när de bajsar just på grund av att de spänner sig....

som ni kanske fattar så har vi inte ens börjar tänka tanken på att göra wim blöjfri...än... det är väl inte så vanligt att börja pott-träna 8 månader gamla bäbisar?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0