Wilmas Mamma -

husarest och J*la hantverkare!

Träffade Sara i dag, var väldigt trevligt! köpte hem mat från subway och satt och kollade på stefan holm när han hoppade... blev en fjärde plats, åter står att se om han ska sluta eller inte... 

sen efter det satt vi här hemma och snackade massa skit om allt och ingen ting! =O) mycket trevligt....


imorgon så har man husarest igen... hantverkare.... *muttrar en lång förbannelse över dem* 
sist så skulle de ju komma måndag och tisdag förra veckan och jag satt ju hemma och väntade... och de kom inte alls på hela måndagen och sen när e kom på tisdag eftermiddagen så kom de bara för att tömma elementen.... *sucka*

så nu imorgon så ska de komma och byta termostat eller nått och det någon gång mellan 8-18...*suckar högt!* nu har de i alla fall bara satt upp en dag! så ja jag lär väl sitta här framför datorn eller framför tv´n.... 

om någon av mina vänner känner för att göra mig sällskap är det bara att ringa mig! 


kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0