Wilmas Mamma -

ibland vill man bara inte...

Idag var det en sån där dag då man vet att man måste göra något men man vill verkligen inte..
har så mycket som jag borde göra här hemma... har börjar städa garderoben måste bara slutföra det, städa lägenheten, diska, och röja i Wims blivande rum....

men jag orkade bara inte i dag.... Wim vaknade kl 5 i morse och vägrade somna om trots ny blöja och mat i magen... nä hon hade bestämt sig att det var dags att gå upp då... så efter 1,5 timme så lyckades jag med lite hjälp av D (innan han gick till jobbet)  att trött ut henne så att hon kunde somna... det var verkligen inte roligt... jag är ju inte direkt en morgon människa men vad gör man...

Så i dag har jag legat på soffan när wim har sovit och lekt (eller försökt leka) med wim när hon var vaken... men man märker att man måste ha väldigt mycket fantasi för hon kräver förnyelse typ varje kvart om inte oftare.. *pust*

På eftermiddagen skulle wim och jag möta pappa D i älvsjö för att handla på Willys, mest mat till Wim.
på väg till willys ringer V och undrar om vi är hemma eller nått, hon skulle tydligen på visning i vårt område.... så möte upp henne vid willys och fick skjuts hem (via Donken) och följde sen med hene på visningen i porten bredvid oss... flyttar hon hit kan hon se ner på vår balkong... :P


Wow, så mycket att skriva om en dag som man inte gjort någonting, alls iprincip... :P 

ha det nu super bra så ses vi eller höres vi senare!

kram kram!


Kommentarer
Postat av: Sara

haha told you so !

men ush va jobbigt att hon vaknade då ! Hon har ju en tendens att låta en del när hon blir missnöjd....Hur såg lägenheten ut ?

puss å kram

2008-08-07 @ 20:43:36
URL: http://sholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0