Wilmas Mamma -

När trollmor har lagt...

Ja dår var det snart dags att krypa till kojs! Måste vara något pigg i morgon!

Vi har spelat bingolotto i kväll och var nära att vinna 1 miljon och/eller en ny volvo var tredje år... men det verkar som om vi inte har någon tur i spel direkt, kanske är som de säger har man tur i kärlek så har man inte tur i spel...

Sen nu så har D kollar på (enligt mig) världens läskigaste film, 30 days of nights, så om jag drömmer mardrömmar i natt så är det hans fel!

Jag skulle vilja lägga upp bilder på Wim men jag har inga på den här datorn så först måste jag föra över dem från D´s bärbara till min lilla notebook. För de bilder jag har här på bloggen gör inte Wim rättvisa längre. Hon är nämligen ingen liten knubbis längre. =O) Kanske pga att hon rör sig konstant hela tiden och sitter inte still mer än kanske 5 sec med undantag för när hon sitter i sin stol då kommer hon ingenstans alls... *hehe*

Nä dags att krypa till kojs, hoppas bara Wim sover bättre i natt, hon har redna vaknat några gånger nu i kväll så håll tummarna! =O)

liten sömntuta!

Kommentarer
Postat av: Toni

Ha nu ett kanonhärligt nyår:)

2008-12-31 @ 00:50:39
URL: http://lappalainenonline.blogg.se/
Postat av: Toni

Vilken gullig bild;) Gott nytt år:)

2008-12-31 @ 12:07:19
URL: http://lappalainenonline.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Vilken härlig bild på din lilla sessa...

:-)

2008-12-31 @ 12:44:08
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0