Wilmas Mamma -

helgen...

.... är inom syn håll...
ska åka till mammas jobb i dag och "dumpa" wilma eftersom hon ska vara hos mormor och farfar över helgen!!

Och mamma Carina ska SOVA!!!

Ser med glädje fram emot det!!!! 
För sömn är något jag verkligen behöver... att inte sova en hel natt på 10 månader (med undantag för kanske 5ggr) det gör en väldigt trött!!

visst jag älskar min dotter och älskar att vara med henne (när hon är snäll och inte skriker) men jag kan inte vara en fungerande mamma när jag vaknar med huvudvärk varje morgon, som jag har gjort varje morgon den senaste månaden..

men jag vet att på söndag kväll är allt som vanligt igen... tyvärr!!!

nä carina tänk possitivt!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

haha klart du älskar henne =) å klart att du lessnar på att ständigt vara på hugget,.... du förtjänar en helg utan "nattvak"

puss

2008-10-10 @ 16:12:11
URL: http://sholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0