Wilmas Mamma -

sova var det ju...

skulle som sagt ha sovit i helgen... *hmmm*
Det blev väl lite si och så med det..

lämnade Wilma hos mamma på fredags eftermiddagen... och kändes som om jag hade glömt wilma när jag skulle ta bussen hem, kändes skit konstigt!

hade mysig kväll med Daniel!
Men hade svårt att somna... Saknade Wilma antagligen så daniel sa läs din bok då.. och det gjorde jag och den vara väldigt bra så jag hade svårt att släppa den och helt plötsligt var klockan 2 och sedan 4 och när boken var slut så var kl 6!!
Daniels fel... *hehe*
men sen sov jag fram till halv tolv...På fredag kvällen så hade vi bestämt att vi skulle gå på bio och se Mamma mia filmen... så det blev lite bråttom att göra oss i ordning för att åka till söder och gå på bio....

Filmen tyckte jag var okey men störde mig på att de inte kunde sjunga så bra...
Gillade faktiskt den svenska musikalen bättre!

När vi kom hem somnade jag på soffan...

natten mellan löradag och söndag sov jag mycket bättre och vaknade i dag vid tio tiden!
så lite mer sömn än vanligt har man fått!!!

Så vid halv ett fick man hem lilltjejen igen och GUD vad vi hade saknat henne!!! Och det verkade faktiskt som om hon hade saknat oss oxå!

och nu ligger hon som vanligt i sin säng och sover och det känns jätte skönt!!!

ska snart ta och natt mig själv oxå!!

kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0