Wilmas Mamma -

vill sova!

Inatt har vi sovit bättre men jag är fortfarande trött...
har nu varit vaken i 2 timme och mitt huvud skriker "gå och lägg dig igen!"
är fint väder ute, solen lyser och det är runt 9 grader varmt... men igår var det oxå fint väder på morgonkvisten men runt 9 10 så kom dimman smygandes....

just nu försöker jag få fröken löken att sova förmiddags sömnen... går inte riktigt så bra som jag hade hoppats.. hon står upp i sängen och skriker och gråter..

ska bli skönt att hon ska få umgås med din mormor och sin farfar i helgen... vilket betyder barnfritt för mig och Daniel! ÄNTLIGEN!!!!!!! låter konstigt jag vet men jag är så trött just nu... jag behöver få tänka på mig själv... det är ju faktiskt jag som tar hand om wim 24 timmar om dygnet... enda gångerna som jag faktiskt får hjälp av D är när han kommer hem från jobbet... och det är typ nyligen som han började med det... och wim är 9,5 månad... tänker själv då hur trött jag är?!
Så jag ska SOVA hela HELGEN!!!!! nästan...


vi kommer inte kunna göra något mysigt och romantiskt eftersom vi lever på minimum just nu... så vi får mys hemma i soffan och äta typ korv! =OP

imorgon ska vi på middag till mamma och Anders eftersom Anders fyllde år i fredags... så Daniels syster och hennes sambo kommer upp över natten! ska bli riktigt trevligt... var ett tag sedan de träffade Wilma oxå!

nä ska ta hand om min skrikande dotter som fortfarande inte vill sova!

kram på er


Kommentarer
Postat av: Svanflikkan

man kan göra massor med mysigt och romantiskt utan pengar, en mysig film. Levande ljus och även om man inte kan köpa 2delikatess" mat så kan man gör agod mat ändå =)

2008-10-08 @ 10:23:58
URL: http://svanflikkan.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0