Wilmas Mamma -

älskade unge!

idag har bara varit hemma, tagit det lugnt...

fått lite nya bilder från tant S *hehe* som jag tänkte dela med mig av eftersom de är så underbara!
 

Wilma ska följa i pappas fotspår och bli kock! =OP

Kan stå själv vid spisen! =O)

Dessa underbart blå blå ögon!

Dessa underbart vackra blå ögon!

min underbara solstråle som vill fingra på allt! =O)

Wim med mamma C!


Fan vad jag älskar den ungen alltså!!!
*hjärtat svämmar över*

jaja ska ta och gå ut och diska lite medan wim sover och innan D kommer hem!

kram på er allihop!

Kommentarer
Postat av: Sara

tant sara är vansinnigt stolt över lillan =) Älskade lilla yrväder =)

2008-09-16 @ 17:52:50
URL: http://sholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0