Wilmas Mamma -

En dag med skräck, rädsla och ryggvärk!

För första gången så har jag inget att skriva, är alldeles tomt i huvet.

*tänker*

kan ju berätta lite om går dagen...

åkte här hemifrån med bussen 6 min över 8 till huddinge för att hinna med 740 mot skäris, allt för att vara säker på att jag och wim skulle få plats på bussen med barnvagnen.
kom fram strax efter 9 och gick upp till mammas jobb och väntade tills vi kunde gå ut för att få oss en goodie bag... runt tio i 10 så går vi ut och inser att det är gasnak lång kö redan för att få goodie bag och snabbt blev det fler!
Var ju invigning av nya skärholmens centrum.
Jag och mamma fick i alla fall en varsin och sen gjorde jag en fuling och gick och fick en goodie bag åt Sara, hade tagit en åt Virre om jag visste att hon skulle komma oxå!
Sen gick vi och kollade lite i affärer, jag på jakt efter vantar till Wim och mamma på jakt efter tröjor till sig!
väl uppe på mammas kontor så fick Wim mat och hon satt i sin sack and seat och så skulle jag lämna något under vagnen och wim vänder sig och ser efter mig. Hon vänder sig så mycket att hon ramlar ur sack and seat och av stolen ner på ett flyttbart element och börjar gråta hysterisk.
Allt är ju så klart mitt fel! Känner mig ibland som en så dålig mamma!!
Men det verkade bara som om hon fick en bula i pannan och efter ett tag så var hon sitt vanliga jag igen, skrattade och sken upp när hon såg mig. Verkade inte ens reagera när man kom åt bula.
Men gud vilken chock och va rädd jag var!

Tänk om något allvarligt hade hänt min lilla älsklings flicka!

Sen kom S och V och vi gick och kollade skor åt S och sedan fikade vi och wim blev en stinkbomb som bara var tunget att åtgärdas och jag hade bara  lyckats få med mig en blöja och den hade jag redan använt så det var bara att gå och köpa ett helt nytt blöjpaket! =OP

sen åkte jag och Wim hem till pappa Daniel. en väldigt lång dag!
Med skräck och rädsla och ryggvärk!

ha det nu bra! kramar på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0