Wilmas Mamma -

I går gjorde några väldig glada!

Var och promerade i gå med mamma gruppen och en pappa. Gick inte fullt lika långt som förra måndagen, fast det vet jag ju inte egentligen eftersom jag glömde stegräknaren, vid ett tiden så bestämde några att de skulle till öppna förskolan men jag var ganska trött så jag tänkte jag skulle åka hem.
Men så gick jag förbi där pappas kusin Margareta och hennes man Harry bor och tänkte att det var ju länge sen de fick träffa wim. Så jag ringde dem och frågade om vi fick komma förbi och de blev överlyckliga! Kändes så bra!
Wim var på sitt allra bästa humör och skrek ingenting annat än innan vi skulle gå och hon var trött. 

Wim överaskade mig oxå. Harry och Margareta var hundvakt åt deras dotters hund och när wim har träffat hundar tidigare så hat hon varit rädd för dem men wim var inte rädd för Sigge (hunden). Utan hon till och med kröp efter den (inte ålade som hon gjort tidigare utan hon kröp) men Sigge var rädd för wim och sprang i väg. Wim hoppade visserligen till när Sigge skällde ibland men hon blev inte rädd och började gråta utan blev mest förvånad.

Var så mysigt att vara hemma hos dem, för de blir alltid så glada när man ringer och även när man kommer förbi. Sen så var det ju även mysigt att se när Harry och wim promenerade runt i lägenheten (wim går om man håller henne i händerna) med sigge nyfiket trippandes efter, hehe! En väldigt bra avslutning på eftermiddagen!

Idag så var jag i väg till Jakobsberg till D´s jobb eftersom vi sen efter hnan slutat skulle möta en kille för att köpa såpbubblor att ha på bröllopet!

Annars så har det inte hänt så mycket i dag. sitter just nu på golvet och skriver, Wim sover och D spelar och sjunger "summer of 69" för mig! =O)

Får se om jag tar mig ut på en promenad i morgon, har som mål att promenera hem till S men då ska det vara hyfsat bra väder och inte för kallt eftersom jag inte har någon bra jacka!
På torsdag är det invigning av skärholmens centum så jag ska dit tidigt och hoppas på de goodie bags som de ska dela ut, plus att jag ska träffa mamma innan hon och A åker till mallis på fredag!

ha det nu bra så höres vi kanske i morgon oxå!

Kommentarer
Postat av: Holle

men DU, du kan ju inte åka till skäris utan mig ;)puss

2008-09-03 @ 10:29:01
URL: http://sholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0