Wilmas Mamma -

fika dags och vad för mat ikväll?

Jag och Wilma sitter här och fikar, solen lyser utanför fönstret. Jag har precis diskat allt sen middagen i går som vi inte orkade ta då. Jag har ringt till ett företag som ska hjälpa oss med bröllopstårtan ( http://www.handgjortstockholm.se )och jag har ringt och fått reda på att den präst vi vill ha har semester då.... *ledsen*

Wilma sitter och äter sina fullkorn smörgåsrån (hon bojkottar majsbågarna för tillfället...)  och jag dricker påskmust (jupp, min påsk har redan börjat!) och funderar på vad vi ska ha till middag! Ska ta och söka lite på nätet efter något roligt och inte allt försvårt.

Känner mig som en riktig liten hemmafru just nu! Daniel skulle i alla fall bli glad om jag tog initiativ till att komma på något att äta och sedan själv lagade den! Får väl se hur det går, lagade maten i går men fick knappt ett "tack det var jätte gott!"
Jaja, vi får se hur det går!

Berättar senare hur det gick!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till med receptsökningen! Vi ska äta wok här hemma idag....mmmmm... ska bli så gott!

2009-04-07 @ 18:31:47
URL: http://wikisgirl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0