Wilmas Mamma -

Sushi, "kopel" och Pilgården

Idag skulle jag ha blivit bjuden på mat hemma hos Sara, så bidde det inte. Det bidde att Sara bjöd på lunch i Skäris i stället. Bidde mumsig sushi! =O)
Hade en underbar dag med fönster shopping och Wilma i kopel... =OP !hon hade sele så att hon inte skulle springa iväg. Inte något farligare än så och det gick super bra. Hon gick jätte fint brevid oss med lite vägledning från den som höll i selen. Fick en hel del blickar men tror de mest tyckte det var gulligt.. =O)

Var även upp till mamma på hennes jobb så hon fick träffa Wilma och Wilma fick trycka på knapparna till en av mammas skrivare som hon tycker är jätte skoj! =O)

När jag kom hem så hade Daniel lagat en mumsig middag och överaskade mig med!

Imorgon drar vi upp till Dalarna, till Pilgården. Ska bli super härligt, har inte varit där sedan 1 december så jag längtar verkligen! Kommer ta med mig min lilla rosa dator som har mobilt bredband så ni kommer säker få några uppdateringar! =O)

Men om jag nu inte gör några uppdateringar så önskar jag er en GLAD PÅSK!!!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: SvanFlikkan

Är det såndär sele man kan köpa på babyland?

2009-04-09 @ 15:59:05
URL: http://svanflikkan.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0