Wilmas Mamma -

upprörd!

Fick i dag en kommentar som gjorde mig väldigt arg!

Anonym om SÅ trött....:
Vadå wims fel? Är väl inte ditt barns fel att hon sover för "lite" ?! Skaffaa inte barn och du inte pallar med det!

För det första feg av dig att inte skriva ut vem du är som har skrivit...
För det andra så ÄLSKAR JAG MIN DOTTER mer än mitt eget liv! Det vet de flesta som känner mig väl! Men ibland, som alla föräldrar vet, så blir man trött. Och i går var det en sådan dag för mig! Självklart är det inte Wims fel att hon just igår vaknade tidigare än hon brukar MEN som jag skrev så var det igår en sådan dag då jag kände mig tröttare än vanligt!

Något som du bör veta är att jag har varit hemma i över ett år med min och min sambos Dotter, det är jag som uppfostrar henne och det är jag som fått lära henne rätt från fel. Jag tar hand om henne 24 timmar om dygnet! Tycker jag faktiskt att man ibland har rätt att vara trött. Som förälder vet man det, du är inte förälder va?

Hoppas att du äter upp dina ord den dagen du får barn och inser att du inte kommer ha ngn mer egentid och inser sömnen är det bara att säga hejdå till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0