Wilmas Mamma -

tanker/frågor kring bröllopet

Hade väldigt svårt att sova igår kväll. Låg och tänkte på lite saker kring bröllopet och så.
Lite om hur jag ska göra med blommorna och så. Har hittat en variant som jag skulle vilja ha med liljekonvaljer och rosa rosor men jag är rädd att det kommer bli svårt att få fram liljekonvaljer i början av juli. Sen började jag tänka att vi har ju blått på inbjudningskorten och placeringskorten så kanske jag ska ha min andra favorit blomma efter liljekonvalj, förgetmigej.
Men då kom nästa fråga: passar de små blå blommorna (förgetmigej) till rosa rosor eller ska jag ändra och ta andra blommor än rosor?

Sen såg jag igår en underkjol på en hemsida som inte kostade allt för mycket. Då kom ju frågan: jag kanske behöver en underkjol till klänningen så att den faller snyggt?!
Men samtidigt så kanske det är snyggast att ha den som den är och hitta ett par snygga skor (som jag har gjort, men ej köpt än). Jag kommer ju egentligen inte veta om det blir snyggt med underkjol (med stålvajrar och sånt) förän jag köpt en och testat...
Men hur blir det då att sitta ner under middagen? Kanske ändå är bäst att ha klänningen som den är!

Så här for frågorna fram och tillbaka i mitt huvud i går kväll! Och inte kom jag fram till något svar heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0