Wilmas Mamma -

tappad...

Hjälp!

Jag tror jag har tappat mig själv!
Förr så hade massa åsikter om olika saker och skrev gladeligen om vad jag tyckte och tänkte och nu har jag inte kommit på något på två dagar som är av betydelse!

Det enda som jag kommer på att skriva om är vad Wim gör och hur vår dag har varit. Visst det är kul och skriva om hennes utveckling men VEM vill egentligen läsa om det dag ut och dag in?

Kanske ska ta och ge upp mitt bloggande! Om jag vill skriva om min dotters utveckling så kan jag ju skriva förhand i ett anteckningsblock som bara familjen kan läsa och uppskattar mer än helt okända personer!


Kommentarer
Postat av: Sara

eller så tar du en paus, å skriver när du känner för det.... de är ju faktiskt lättare även för dig att hålla koll på vad yrvädret uträttat om det finns på nätet, än i en bok...



PUSS

2009-01-15 @ 18:57:58
URL: http://sholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0