Wilmas Mamma -

natti natt ses i morgon!

Nu är det dags att säga natti natt! =O)
Imorgon följer jag och Wim med D till hans jobb, han har lovat att vi inte ska vara där så länge plus att vi får chicken nuggets...=O) Sen ska vi till Huddinge och skaffa en större kedja till mitt armband som jag fick av D. Kan knappt vänta tills jag kan ha det på mig! =O)

Tjejer när ska vi ses och byta julklappar? Var ju evigheter sen vi sågs ju!

jaja, ville bara titta in och skriva lite innan jag somnar. ska upp tidigt i morgon ju!

natti natt på er!

Kommentarer
Postat av: Toni Lappalainen

Sov så gött;)

2009-01-01 @ 23:15:15
URL: http://lappalainenonline.blogg.se/
Postat av: Veronica

Vad säg om i morgon på dagen? Är du och sara lediga?

kram kram

2009-01-02 @ 11:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0