Wilmas Mamma -

veckan full planerad!

Idag har vi röjt runt på öppna förskolan! Men innan dess så gick vi en promenad på en timme med föräldragruppen i snöovädret. Kan ju säga att det var väldigt skönt att komma in efter den promenaden! =O)

På vägen hem så möte D upp oss i Huddinge och gick på systemet för att handla vin till onsdag då vi ska ha en liten middagsbjudning!
Inser nu att jag borde ha köpt en liten tetra vin till på lördag då jag ska på tjejmiddag!
På lördag kommer även M och T på besök och jag hoppas att M kommer stanna kvar nästa vecka oxå! Trivs så bra med D´s syster, händer att hon och jag sitter och snackar i telefon i timmar när D är på jobbet, hehe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0