Wilmas Mamma -

Ha den ära på mig!

ha den äran på mig, ha den äran på mig!


Min födelsedag idag och bröllop imorgon och blivande mannens födelsedag på söndag!

Tyckte det kändes lika bra att pricka in allt runt samma datum! =O)


Nerverna sitter lite grann på utsidan men är konstigt nog mindre nervös i dag än jag var igår!   :-/

Fixade mina naglar idag så att de är fina tills imorgon, kändes nödvändigt i och med att folk kommer vilja titta på ringen och det blir inte snyggt med sönder trasade naglar!


Lovar att berätta hur vår dag var!! Vet dock inte om jag hinner göra det på söndag i så fall får ni hålla er till tåls tills vi kommer tillbaka från bröllopsresan nästa måndag! Åker ju nu på måndag så.... ska bli riktigt skönt måste jag säga!
Wilma får stanna hemma med Mormor och Farfar!

ha en super bra helg nu!!!
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: bröllopsbloggen

hoppas allt varit kanon grattis till båda födelsedag och bröllopet hoppas på bilder¨¨¨kram

2009-07-06 @ 10:42:34
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0