Wilmas Mamma -

Bröllopsdagen 4/7 - 2009 (del 1)

Nu var det ju ett tag sedan jag blev Fru Hallander men jag tänkte jag skulle försöka skriva ner hur vår dag blev.
Har än så länge inte fått in så mycke bilder så det kommer lite senare!

Dagen började redan kl 7 då vi vakande och gick upp. Det första vi gjorde var att byta sängkläderna till alldeles nya fräsha lakan som vi köpt samma vecka! Sedan hoppade jag in och duschade medan Daniel var ner till porten och släppte in Veronica (min ena tärna) och hår & smink - tjejen Caroline. Åt en gemensam frukost när Sara (min andra tärna) och Danne (Daniel´s "bestman") sedan satte Caroline igång med min sminkning. Som jag blev super nöjd med! Under tiden så sminkade Sara och Veronica sig själva.
Sedan fortsatte vi med håret blev en halvuppsättning med hårspännen och massor med lockar! Blev också där jätte nöjd och fick vara med och bestämma hur jag ville ha det och Caroline var lätt att diskutera och prata med så är nog också mycket därför som jag blev så nöjd!

När allt det var klart så fick jag lite tid att få ner lite fil och flingor så att jag inte skulle svimma av för lite näring.
Sedan var det dags att sätta på sig de sexiga underkläderna som Daniel inte skulle få se förän senare på kvällen. Och det var kanske inte det lättaste så det var ju tur att jag hade mina tärnor och att vi känner varandra så pass bra att man kan be varandra om vad som helst. =O)
Klänningen var ju inte så lätt att få på sig heller och att få på sig skorna med klänning och underkjol var en ny upplevelse.
När jag väl fått på mig allt och Daniel var klar så var det dags att gå ner till taxin som hade kommit för att köra oss till kyrkan.



Tror jag tar denna berättelse i olika delar annars kommer inläggen bli väldigt långa och inte säkert ni orkar läsa allt!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Bröllopsbloggen

Åhhh en cliff hanger... väntar spänt på nästa :-p



kram kram

2009-07-29 @ 22:58:17
URL: http://b

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0