Wilmas Mamma -

fler saker att pricka av på planeringslistan!

Igår så hade vi lite gäster på besök.
Mamma och Anders kom tidigt och åt tillsammans med oss!
Sedan kom Titti och Klas för fika. Klas är våran fotograf på den stora Dagen. Var lika bra att prata igenom hur vi hade tänkt och hur han hade tänkt. Kan säga att jag tror att vi alla var nöjda när de gick hem.

Ikväll så ska Virre komma hit med Caroline som ska hjälpa mig med hår och smink! Ska bli riktigt spännande!

På fredag så ska jag hjälpa Malin leta skor till bröllopet och på eftermiddagen så ska Sara hjälpa mig med lite saker till bröllopet!
Mamma har till och med fått en uppgift och det är att dubbelkolla bordsplaceringen på bröllopsdagen.

Så det börjar bli riktigt bra nu. Inte så mkt mer som ska göras (pysslas med).
Nu är det bara 1 vecka och 3 dagar kvar. *nervös*

Blommorna är nu också fixade och vi är överens med floristen (Daniels faster).
Snart  bara praktiska saker kvar att göra!

Borde leta reda på ett par strumpbyxor till Wilma som hon kan ha på bröllopet oxå!

Ska ta och ringa några samtal nu!
kram på er!

Kommentarer
Postat av: Bröllopsbloggen

åhhh man blir pirrig själv när man läser att de börjar närma sej



2009-06-24 @ 09:55:30
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Sara

Danne ska iväg till motala på firmafest på fredag,... =P åker vid 14 från mig tror jag.... sen lär han drälla in igen typ 12timmar senare =P så under mellan 14 och 02 så är jag ledig ;)



BTW jag har fått mitt schema nu, för Juli... jobbar 2juli, sen har jag totalt 9 pass under Juli, MAO en del ledig tid :)



Ses på fredag !

2009-06-24 @ 16:35:02
URL: http://sholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0