Wilmas Mamma -

Utflykt

I dag köpte jag bibeln för alla som planerar bröllop, Bröllopsmagasinet! Den är 440 sidor tjock! Den har verkligen allt!

Idag mötte jag upp S för att åka in till stan och kolla lite på bokrean, hittade boken jag ville ha sedan åt vi en lunch på Burger king där Wim flörtade med en kille och han flörtade tillbaka!  Efter det åkte vi för att se på V och hennes kille D´s lägenhet, de har äntligen flyttat. V såg SÅ mycket gladare och mer harmoniskt ut nu! Var väldigt trevligt, Lina och Nova kom oxå så Wim och Nova har triggat varandra hela eftermiddagen! 

När jag och S satte oss på bussen hem så kände både hon och jag hur trötta vi var! Jag somnade på soffan efter maten, det gick bara inte att hålla ögonen öppna!

Wim går runt och dricker sin välling och när den är slut ska det bli natti natt för henne. Jag och D ska sätt oss i soffan och bara mysa! 

Imorgon ska jag rensa i D´s garderob, han och jag ska byta eftersom jag använder min oftare än han och därför behöver komma åt den oftare! Han har ju bara slängt in saker där som han inte använder och jag inte fattar varför han inte slänger/säljer/ger bort! Så det är min plan för morgondagen och eventuellt helgen! Min garderob har jag äntligen rensat färdig bara min byrå som behöver ett lyft och D´s byrå så klart!

jaja, ha en underbar kväll! God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0