Wilmas Mamma -

massa tankar...

I helgen köpte jag en underkjol till bröllopsklänningen, tror den kommer forma sig snyggare i och med den!
Sen så har jag kommit fram till att om jag ska ha den klänningen som jag har så måste jag sy in den över bröstet eftersom jag har minder byst än henne som jag köpte klänningen av. Så jag måste få tag i en sömmerska som kan hjälpa mig med det!

På något sätt så kommer det kännas skönt när allt är över och slippa tänka på ALLT. Både gällade Wim och bröllopet!
Är så sjukt mycket som man måste tänka på kring bröllop, hade verkligen ingen aning om att det var så mycket!!

Kommer snart bli galen! Känns ibland som om huvet mitt kommer explodera av allt jag går och tänker på!!

aja, ska ta och ta hand om mitt lilla yrväder! Höres senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0