Wilmas Mamma -

bröllopsuppdateringar...

Med sju veckor kvar på lördag så är det mycket som händer här hemma.


Vi har börjat med festprogrammet, jag skrev nyss klart välkomst texten och är väldigt nöjd om jag får säga det själv (o det får jag ju, hehe).


Igår ringde jag för att kolla vilken präst vi kommer ha på bröllopet och fick reda på vem och att hon hade fått papprena tidigare under dagen (ringde runt kvart i 2). Ca en 30 min senare ringer min mobil och det är prästen som ringer för att boka in samtal. Hon lät väldigt trevlig på telefon så jag ser verkligen fram emot måndag då vi ska träffa henne. Har även fixat så att Wilma kan vara med mamma då vi ska prata med prästen.


Och imorgon ska vi ju till restaurangen och prata med Daniels chefer och diskutera kring mat och så vidare. Ska bli riktigt intressant! Min tärna Sara ska ta hand om Wilma när vi pratar med dem för annars skulle nog varken jag eller Daniel kunna koncentrera oss på vad som diskuteras.

Igår ringde jag även och bjöd in min underbara vän Malin till bröllopet och till min glädje tackade hon Ja på direkten! Hade henne i tankarna redan när vi började prata om vilka vi skulle bjuda men i och med att Daniel har en ganska stor släkt så var vi tvugna att välja. Men jag har alltid haft henne i bakhuvudet och nu när det var 6 stycken som tackade nej så såg jag min chans och lyckades övertala min blivande att Malin skulle få komma. =O) *hihi*


Så nu är ni lite mer uppdaterade!

kram på er!


Kommentarer
Postat av: Tess trött tokig morsa

Härligt med en bröllopsblogg till, jag är jätte tacksam om vi kan utbyta idéer och tips



kram

2009-05-22 @ 09:33:59
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0