Wilmas Mamma -

riktig cola...

Sitter här i soffan o kollar på "Pip-Larssons" (en film jag rekomendrar att se.... om man har barn eller själv känner sig barnslig!) och dricker Riktig Coca Cola och äter chips!
Jag säger riktig cola i och med att vi köpte en Soda Stream förra månaden, men nu börjar smakerna vi köpte till Soda Streamen ta slut så i kväll blev det riktig cola för oss!

Imorgon ska vi till mamma och Anders och sova över! Vi ska ha spel kväll! Plus att Wilma saknar sin mommo och faffa så det var verkligen tur att de inte skulle hjälpa min bror i helgen.
Ser fram emot att träffa dem! Var länge sen vi sågs, även om jag och mamma snackar i telefon minst 1 ggn om dagen!=O)

ska umgås med min underbar blivande man!

*mua* (som Wilma skulle säga och betyder puss)


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Så kul att du ska gifta dig! Det ska jag också.



Ser att du använder dig utav Bloglovin´

Vi alla vet väl hur svårt det är att få prenumeranter. Ska vi prenumerera på varandras bloggar? Du lägger till mig och jag lägger till dig!! Hur enkelt som helst. Vad säger du??

Ha en trevlig lördag!



Hälsningar Junitjej

2009-05-09 @ 09:21:03
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0