Wilmas Mamma -

Helgen = intressant!

Helgen var väldigt skön. Även om vädret kunde ha varit bättre...

Började med att vi flyttade in i lilla huset (vi har ett stort hus och ett litet hus på gården uppe i Dalarna) i torsdags, så nu får vi plats och tar inte upp två rum i stora huset. Vilket är katastrof enligt min mor, för då kan de inte ha mer än 1 eller 2 gäster.
Ja min mor är lite konstig. Men i alla fall så gör det inte oss något för ibland är det skönt att slippa min mor och daniels far och det känns bättre att gå till eget hus än till eget rum...

Sen i helgen så har vi införskaffat 2 par sommar skor till Wilma, ett par sandaler och ett par "seglarskor". Så nu är hon utrustad för alla väder och det känns bra! Hon har stövlar, gympaskor, sandaler och "seglarskor". Köpte även ett par jeans och en solhatt till Wilma!

I lördags så ramlade Wilma ur spjälsängen uppe i Dalarna oxå, tack och lov hände inget allvarligt. Hon blev mest rädd.
Så ena sidan togs bort på spjälsängen så hon inte kan ramla ur så högt. Men hon ramlade inte ur sängen på hela natten, vi la en madrass nedanför i fall hon skulle ramla ur. Här hemma så får hon sova kvar i spjälsängen med alla sidorna. Svårt att förklara. Hoppas ni förstår!

I söndags så åkte vi förbi Örebro och träffade det nya tillskottet i familjen, lilla Elsa (som är min brors och hans frus barn). Hon var väldigt söt och nog den lugnaste bäbisen jag träffat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0