Wilmas Mamma -

präst samtal

Igår hände det en hel del.
Jag med hjälp av min underbara tärna V lämnade in min klänning för att sy in den och Daniels kostym för kemtvätt.
Gick jätte bra och är förvånad att det bara kostar 360 kr för allt, hade räknat med betydligt mycket mer! Men säger inte nej till billigare "saker". Får hämta allt på fredag.

Efter vi hade lämnat in sakerna så körde V oss hem till mamma. För vid 17 tiden skulle jag och Daniel träffa prästen för samtal och då ville vi inte ha med Wilma så hon skulle få vara hos sin mormor.
Samtalet gick jätte bra och hon var super trevlig. Vi fick verkligen förtroende till henne! Så jag är nöjd och glad men framför allt så är jag lugn!

Idag ska jag ev köpa ett par skor som Wilma ska ha på bröllopet.

Ha det super bra!
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0