Wilmas Mamma -

Uppdatering...

Så nu känner jag mig så pass bra att jag orkar ta fram datorn och sätta mig och skriva ett inlägg eller två...

Har nu varit förkyld sen i onsdags och jag är väldigt trött på det, var ute en snabbis i dag för att vi var tvugna att handla något. Det ekade tomt i kylskåpet och snart ekar det lika tomt i frysen. Wilma har blivit ganska förskonad från förkylningen, hon hostade en del i början men det har inte varit så mycket snorande. Som det alltid blir för mig, tycker det är ett under hur mycket snor som egentligen får plats i näsan. Tycker jag snyter ut MASSOR men 5 min senare så är det lika fullt igen och jag har svårt att andas!

Jaja, var väl inte direkt snor som jag hade tänkt skriva om men men när "inspirationen" flödar så vad gör man?! ;O)

Det som har varit allra jobbigast är nog att jag har fått varit inne när det varit så UNDERBART vackert väder!

Fick nästan en chock när jag gick ut i dag och såg att trädens alla löv hade slagit ut, jag som alltid ser fram emot "musöron"-stadiet och nu så har jag missat det. Framförallt så har jag missat att få visa Wilma det! =O(


Kändes lite bissart att går ut och se barn springa i shorts och tunn långärmad tröja och vuxna gå i t-tröja och byxor medan jag hade halsduk, tjocktröja och vindtätjacka men vad gör man inte för att undvika att bli mer sjuk. Måste ha sett roligt ut för dem vi mötte, Daniel hade oxå en ganska tjock jacka på sig som han visserligen hade uppknäppt i halsen (han känner sig lite små krasslig i halsen) och Wilma satt i vagnen med sin vindtäta jacka och mössa plus vindskydd för underkroppen som sätts fast på vagnen! Men som sagt vad gör man inte för att skydda sig och de sina för att bli mer sjuk.

Håll tummarna för att jag är frisk till nästa vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0