Wilmas Mamma -

hon ska flyttas ut!

ska bli en hyfsad skön helg... D`s pappa och min mamma ska vara barnvakt till wim så att jag och D ska hinna klart med wims rum så att hon äntligen kan flyttas ut ur vårt sovrum och in till sitt eget... man har ju inte så mycket privat liv och så sover man inte så bra heller...i alla fall inte jag...brukar komma på mig själv attj ag är som en zombie när jag vaknat av wims skrik/prat... det går likson atomatsikt att gå fram till hennes säng och ge henne nappen...

men i alla fall så ska det nu äntligen bli gjort... hon ska flyttas... och jagoch D får sovmorgon på söndag.. *SKÖNT*

I dag blir wim 8 månader, är otroligt att hon är så stor... hat gått så otroligt fort!

på Måndag ska jag och wim till BVC, ska snacka med dem om jag ger henne för mycket mat...

Ska ta och kontakta fotografer oxå inför bröllopet!

inte så mycket att skriva om i dag.. så vi får ses senare... troligtvis på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0