Wilmas Mamma -

promenad freak!! =OP

Var iväg till huddinge och träffade mamma gruppen idag... måste ha´varit välsigt sjuk för jag fick idéen att jag skulle promenera dit... så det gjorde jag... och när jag kommit till huddinge C hade jag gått ca 13000 steg, var väldigt nöjd dock hade jag nog fel skor på mig... väl i huddinge gick jag till donken för att värma wims mat i deras mickro...  och tog med den och satte mig och matade wim medan vi väntade på de andra mammorna... 

sen bestämdes det att vi skulle promenera till syndby och jag som inte kännertill huddinge så väl hade ingen aning om hur långt det var dit men det skulle nog gå bra tänkte jag... efter halva vägen känner jag att jag definitivt hade fel skor plus att jag började få ont i min vänstra höft... vid syndby så åt vi lunch och fikade innan vi gick hem igen... 

så allt som allt i dag har jag gått lite över 30000 steg i dag! =O) Jag = mycket duktig! 

sen nu ikväll trots en del smärta lyckades jag övertala D att möblera om i vardagsrummet så det har vi gjort nu... nu återstår bara att plocka in en del saker och det sista som ska komma på plats... men jag tror det blir bättre nu!


jaja... ska låta d får dator nu! ses senare!!! kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0