Wilmas Mamma -

trött trött och liten spottkobra!

mamma har en spottkobra.. =OP 

wim har lärt sig låta som en bil.. hehe! vilket resuterar i att hon har spott i hela ansiktet och på hela framsidan av tröjan! 
och råkar man komma i vägen så kan man garantera att man får en dusch! =OD

ja ni... nu har wim sovit i sitt eget rum i 2 nätter och hon vaknar väldigt många gånger och det har hon inte gjort på evigheter när hon sov i vårt rum... när hon nu vaknar så räcker det inte bara med att ge henne nappen utan jag måste ta upp henne och vagga henne så hon somnar om.... 

jag vet inte om hon vaknar för att hon drömt en mardröm eller om hon känner sig ensam i sitt rum!  jag vet faktiskt inte! 
kanske var det fel tillfälle att flytta in henne i sitt rum... men jag kan liksom inte säga något till D för han är så glad att hon har flyttats ut... dessutom tycker han att vi ska testa så här i en månad för att se... men det är ju inte han som måste springa upp på natten och trösta..  och det gör att jag är så jävla trött på dagarna... sen blir det ju inte bättre av att fröken löken vaknar någon gång mellan 7 och 7.45.... har inte vant mig vid att vakna så tidigt! 

nää... kanske är dags att fixa lite frukost... ska träffa S uppe vid södertöns högskola (heter de så?) för att äta lunch... ska bli riktigt nice! skönt att slippa åka så lågt! 


nä nu får ni vänta på nästa blogg inlägg! ses!


Kommentarer
Postat av: svanflikkan

det är vanligt att det tar tid att vänja dom små vid eget rum. vanligtvis håller de på bara ngn vecka innan dom vant sig =)

2008-08-19 @ 18:47:05
URL: http://svanflikkan.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0