Wilmas Mamma -

jag har gjort det igen...

Så har man åter igen fallit för grupptrycket och skaffat Facebook...
 jag är en hemsk människa som inte kan stå emot.. =OP

menmen.. är förvånad över att det ens är några som vill ha en vänskap med mig på FB... varje gång jag får en ny vänner förfrågan så frågar jag mig själv om den person verkligen kommer ihåg mig... vilket ju är klart att de gör eftersom de addat mig men ändå... om jag inte funnits på FB hade de då vetat vem jag var eller kommit ihåg mig?

skit samma nu finns jag i alla fall där...


Skulle varit och kollat på lokal till bröllopsmiddagen men så bidde det inte.. får ta det nästa onsdag eller veckan efter det.. är ju inte så bråttom... hoppas bara den inte är så dyr att hyra...

ska ju försöka hålla ner kostnaderna på bröllopet eftersom bröllops resan kommer gå på en del..
blir bara trött i huvet över att oroa mig över alla jäkla kostnader som det kommer att bli för bröllopet... *huvet exploderar*
har sagt det förr... folk verkar vilja tjäna på varenda liten detalj som har med ett bröllop att göra! *suck*

har börjat kolla lite på bröllopsbuketter.... har väl typ kommit fram till att jag nog inte sk aha en droppformad bukett eftersom jag är kort och min klänning är typ kort så då skulle jag se hopkrymt ut eller nått.... får fortsätta leta..!

Några förslag (skriv gärna en kommentar om vilken ni tycker är bäst):

           (Borttagna!)

Kommentarer
Postat av: Sara

jag gillar den längst upp till vänster,... den e lite du, å jag är ganska övertygad om att den passar klänningen =)

2008-08-14 @ 15:11:17
URL: http://sholmen.blogg.se/
Postat av: svanflikkan

Ska ni gifta er?

va roligt Grattis =)



bland blommor gillade jag förslag 1 =)

2008-08-14 @ 15:32:45
URL: http://svanflikkan.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Virre

Håller med de andra... 1 var bäst :o)

kram gumman

2008-08-19 @ 15:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0