Wilmas Mamma -

GAHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!

varför ska hon jämnt lägga sig i?! 

jag blir bara så jäkla galen! trotts att man flyttat hemifrån så har hon ändå inte klippt navelsträngen mellan oss... och så ska hon jämnt styra mig... jag önskade jag flyttat längre i från henne! typ ner till skåne eller upp till lappland eller något, till något ställe där hon inte kan komma och hälsa på så ofta!!!!!!!!!!


bara för att jag och D inte alllyid orkar ta hand om disken så ska inte hon komma och klaga! och det betyder inte att vi försummar vår dotter... bara för att jag inte gör  disken på dagarn för att jag umgås med min dotter eller är ute på vift så är jag inte en dålig mamma!!!! för det är typ det hon säger att jag är! 

bara för att hon är perfektionist! och jag vet att det inte var skitigt i köket när jag växte upp men jag såg oxå hur hon kämpade med allt... och jag kanske inte vill ha det så att jag jämnt ska vara i köket medan D och wim umgås i vardagsrummet! jag vill ju oxå umgås med dem! 

och jag vet och D vet att det inte kommer vara så här när wim blir äldre.. 


GAHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


jag orkar inte mer!!! 

Kommentarer
Postat av: Holle

men gumman! Har mamman/mormorn vart i farten nu igen...Ooh va glad ja e att jag inte är i närheten när hon sätter igång, för jag hade nog inte kunnat vara tyst. Du gör ett så jävla bra jobb, men Wim å med ditt å D´s hem. Om hon inte kan se de så är de hennes förlust, fattar hon inte att hon bara kommer förstöra de ni har !? Du vet att du alltid kan ringa om de är nått ! Min telefon är igång 24-7,bara slå en signal ! Älskar dig gumman ! Massor med kramar !!!

2008-08-21 @ 11:44:51
URL: http://sholmen.blogg.se/
Postat av: Veronica

Gumman, du är en underbar mamma.

Du sätter din dotter före allt.

Så din mor ska inte säga något. För jag och de som känner dig, vet och ser att du gör ett alldeles fantastiskt jobb med Wim och ert hem.

Undrar vad din mor skulle säga om hon hälsat på alla "normala" männsikor, vi har alla Diskberg :o)

(och vi har inte barn, så jag e impoonerad över att eran lägenhet är så pass städad och ren som den är mycket finare än "min")

Om något så är det ni, dvs barnfamiljer som har rätt att försumma hushålls sysslorna.....

Som Du och D visar.... eran Dotter kommer före allt :o)

Löv u babe.....

2008-08-23 @ 23:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0