Wilmas Mamma -

det var ett tag sedan!

Ja, var ju ett tag sedan jag skrev men vi har för tillfället den bärbara inne på reparation och jag orkar inte alltid starta den stationära datorn.... Den är SÅÅÅÅÅÅ seg!

har väl inte dirket hänt så mycket på senaste tiden... Wim är nu frisk igen och far runt som det yrväder hon är!

Idag så har vi varit ute i snö ovädret. Åkte in till gallerian som vi skulle gjort förra veckannär Wim blev sjuk! Hittade affären som vi skulle till och beställde våra ringar, så nu känns det super konstigt utan ring på fingret och kommer kanske var utan fram tills bröllopet oxå för att de ska vara så fina då!

ja... Får se när jag skriver nästa gång... hoppas på att få min rosa notebook snart som jag skaffat genom Tele2! då kommer det bli skriva av varje dag kan jag lova!

ska snart ta och kolla på "Stjärnor på is".... Anki åkte ju äntligen ut förra lördagen! heja Jesper!!!

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0