Wilmas Mamma -

det går inte....

har gått så där med den nya designen.... jag får liksom inte till det som jag vill... om jag och D inte fixar det under helgen tänker jag ta hjälp av någon verkligen kan...

S, jag har verkligen försökt men jag tycks inte kunna.... du får ta och hjälpa mig igen eller så får jag fråga någon annan.... du får avgöra hur jag ska göra!!

nu ska jag ta och njuta av fredagen och att det är helg och försöka att inte tänka på framtiden... för just nu är det väldigt svart för vår lilla familj!!

kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

jag tycker vi ger de ett försök till, å då ska jag inte ha någon tid att passa.



puss

2008-10-18 @ 20:24:42
URL: http://sholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0