Wilmas Mamma -

en ny dag...

Och i dag är man som vanligt lika trött...
igår så föreslog S att vi skulle slita oss från våra datorer och ta oss en promenad på Djurgården...
och det var jätte härligt väder så vi gick runt HELA djurgården... och mot slutet så fick sara nästan släpa både på mig och vagnen med wilma i... *hehe*
men känner mig duktig i alla fall... för när jag kollade på stegräknaren när jag kom hem så hade jag gått 13999 steg! =O) ett steg ifrån 14000 steg men det gör inget!!

i dag ska jag verkligen ta tag i disken!! så kanske jag och D inte behöver göra så mycket i helgen då vi är barn lediga!
Ikväll ska vi på Middag hos mamma och Anders... Mallan och Thomas ska oxå komma! ska bli jätte trevligt!!

var ju tur att vi bestämde oss att promenerade igår eftersom idag hänger regnet i luften/molnen.... (vad man nu säger)
och det är jätte grått och tråkigt ute!!

ska ta och göra mig i ordning nu när Wilma sover frukost!!

kramar på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0