Wilmas Mamma -

ny design... bra/dålig?

Så om ni inte har sett det så har jag en ny design... vad tycker ni?

ska ta och ändra i headern men det kommer ta sin lilla tid... är ingen expert trotts hjälp från underbart snälla Sara!!

Har väl inte hänt så mycket här förutom att Wim har blivit förkyld så det har varit lite kaos här hemma...
tack och lov fick vi alla sova i natt! men det tog sin lilla tid innan hon ville somna... var tvugna att lägga kokböcker under benen på hennes säng för att hennes huvud skulle komma upp lite...

sen var jag och wim och bråkade med andra föräldrar om en bilbarnstol på babyland.. de hade en först-till-kvarn kampanj... och tack och lov så fick vi en, var på babyland kl 10.10 och då var det nästan fullt i affären trotts att den öppnade bara 10 min tidigare och alla skulle ha bilbarnstolen....

idag ska/är vi hemma och tar det lugnt kanske gå och hämta wilmas skor a lite vsom vi vann på tradera och samtidigt posta lite vinster som folk vunnit å tradera!!

kram på er alla


Kommentarer
Postat av: Sara

Bara kul att hjälpa till =) måste klippa lite i "botten" bilden,... men de märkte vi ju redan när vi satt å pulade med sidan... sen funderar jag på om man skulle ta å ta med överskriften i boxen,... för att knyta samman inläggen ännu bättre,... men är inte säker... men den e skitfin =) har ett förslag till "headern" oxå, men de kan vi ta när vi ses =)



puss

2008-10-24 @ 19:57:19
URL: http://sholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0