Wilmas Mamma -

Tuff natt...

Wim har haft svårt att sova i natt...
har varit uppe varej timme sen kl ett...
Hon bara började skrika och det brukar hon göra ibland men då räcker det med att stoppa i nappen men i natt gick det bara inte...
så det vara bara att ta upp henne och vagga henne och en testa och lägga ner henne... och om det inte funkade så var det bara att sätta sig i soffan men henne på bröstet och strycka henne över ryggen...

så varje timme från kl 1 till kl 7... snacka om att jag är trött då...
liten sömntuta!

nu har jag äntligen fått henne att sova lunch! så jag bör väl passa på att äta min lunch nu!

ha det super bra nu!
kramar på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0