Wilmas Mamma -

Lunch!

mmmm lunch!

är visserligen rester från middagen i går!

köttbullar, makaroner, hemmagjord gräddsås och MASSOR med grönsaker! mumsigt värre!!

idag är det en går och trist dag ute!
får se vad som händer idag... Wilma är väldigt gnällig idag... hon har lite problem med att sova.. börjar fundera på om hon kanske är påväg att bli förkyld.... hoppas inte det... är rädd att hon blivit det för att vi inte har en tjockare jacka på henne... men saken är att vi inte har någon jacka till henne och just nuinte har pengar att köpa en jacka till henne.. så jag försöker att sätta på henne tjocka tröjor...! kom precis på att jag har ju fleecejackan som mamma har sytt till wilma... att jag har glömt det! *bannar mig själv!!*


aja.. ska ta tag i köket nu.. om nu lilla Wim vill sova!!


ha det super bra nu! kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Svanflikkan

kan vara tänderna med ;-)

2008-09-11 @ 11:48:14
URL: http://svanflikkan.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0