Wilmas Mamma -

min klänning... 2

som jag skrev i ett tidigare inlägg att jag fick min klänning i går!

Och............... Den satt PERFEKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Måste skaffa en bra bh och kanske några inlägg av något slag för att det ska se snyggt ut över brösten! Slipper i alla fall skaffa korsett nu!
Sen måste jag nog hitta ett bar bra skor också, provade med ett par skor som jag har här hemma som skulle ha passat perfekt om de inte gjorde ont över tårna!

Är så lycklig nu! Den är helt underbar vacker!!

Hoppas jag kommer se underbart vacker på vår dag!

känns lite mer verkligt nu med en lite mer riktig klänning!

ha det nu bra i dag för det ska jag ha! ska till skäris med S!

kram på er!

Kommentarer
Postat av: Frida - ung blivande 2barnsmamma

Men eller hur, det är ju mest dom man känner som kommenterar.

Men jag har endå över 50 unika beskökare varje dag, och när inte en endaste av dom kommentarer så känns det lite tråkigt :/

Tack, det ska jag med :)

2008-09-10 @ 19:00:09
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0