Wilmas Mamma -

hemma, julklappar och vårdcentral

äntligen hemma igen!

har varit härligt att vara ute i vårt avlånga land men är skönt att få komma hem igen efter det!

var nu i helgen nere i Göteborg och var på bokmässan med Sara och hennes mamma och lilla Wim så klart!
var jätte trevligt men mot slutet så ville man bara hem, både jag och Wim.
Skulle säkert orkat längre om det bara var jag och Sara och de andra tjejerna i gänget men nu blev det jobbigt att h dels wilma med och även S´s mamma som det kändes som om hon la sig i mitt sätt att uppfostra wilma!

vilket det i för sig känns som om de flesta äldre vill göra!

handlade en del böcker.. en del till mig, en del till wilma, några julklappar och några musik böcker till Daniel!
fick en del signeringar oxå... en till mig, några till wilma och till julklapparna! 
mest roligt att få se mammas min när hon öppnar sin!!! =O)

känner mig väldigt nöjd med mig själv eftersom jag som är ute i så god tid och handlar julklappar!!! då behöver man inte riktigt oroa sig för att pengarna i november/december bara ska gå till julklappar!! utan man kan sprida ut det lite!!! dessutom så är de här julklapparna lite mer personliga!!!



Imorgon så ska man till vårdcentralen och fixa till tånageln... IGEN!
är bittert trött på den just nu... har lust att operera bort den helt... tån alltså!!!
tog ju bort hela tånageln i januari/februari pga nageltrång som jag fick under graviditetens sista månader! och nu har jag problem igen och då har inte ens hela nageln växt ut än! *SUCK*

I morgon kommer även några av böckerna som jag skickade från bokmässan med DHL.... sen hoppas jag att jag får böckerna  som sara hade i sin väska i morgon oxå... men det är ingen brodska! =O) lär ju träffa sara snart i alla fall även om vi inte se i morgon...

ska ta och kolla på film på tv nu med D... han är hemma från jobbet pga sjukdom!

men vi höres! kram på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Svanflikkan

Så är det att vara ung mamma, de äldre lägger sig ia och anser att man ska göra annurlunda.

2008-10-01 @ 11:52:55
URL: http://svanflikkan.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0