Wilmas Mamma -

underlig helg!

så har det varit ännu en helg... och vilken galen helg!!

i lördags så åkte mvi med wims farmor tilll wims gammel farmor och farfar... var väldigt mysigt bortsätt från ALLA J*la mygg!!!! fick kåldolmar till lunch, som jag inte äter... eller jag äter det som finns inne i dolmarna... så Daniel fick min kål!

sen blev det söndag och vi skulle städa i köket... och det gjorde vi till viss del... jag fick sovmorgon och Daniel tog hand om wim...samtidigt som han försökte få bort virus från vår nya bärbara dator... tack och lov hade han gjort en recovery cd på morgonen så det ordnade sig tillslut...
sen när jag hade vaknat vid 10 tiden och viruset var fixat så började vi i köket... fick igång en diskmaskin i alla fall (har en bänkdiskmaskin och den tar inte så mycket egentligen)...

sen satte vi igång och planerade bröllopet som vi typ gör dagligen i alla fall lite... kollade mail på den stationära och vi hade fått svar från resebyrån om vår bröllopsresa... och vi visste att det skulle bli dyrt.... men vi skulle ju få tillbaka pengar... GAHHH.... näää orkarinte ta det nu.... blir bara argoch ledsen...! ni som vill veta får fråga!

kan väl säga att det intre riktigt blev en sån trevlig avslutning på kvällen och helgen! *sucka*

är bara och se fram emot veckan i stället!

kramar på er!

Kommentarer
Postat av: Holle

du de låter som att vi ska ta en fika i veckan, antar att priset på resan vart skyhögt!



puss på´re

2008-09-01 @ 11:12:08
URL: http://sholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0