Wilmas Mamma -

shopping och överaskning!!!

Var i skäris i dag med Sara och Wilma (wim) så klart!
hittade halksocker/sockeplast till Wilma... och tuttinlägg (kyckling filéer som Sara kallar dem), som jag kan ha i bh´n när jag har bröllopsklänningen!

såg massa saker som jag skulle vilja köpa men det är lixom lite svårt när man inte har pengar att köpa det plus att man ska ner till ullared nästa helg och då ska shoppa järnet!!! *big smile*
Ska leta efter en Riktigt VARM och TORR höst jacka! För som det är i nuläget så fryser jag ganska rejält!!
sen ska vi köpa en overall och höst jacka till Wilma!
D ska kolla efter jeans och lite annat som jag nog inte har en aning om...
jag lär nog hitta en del jag oxå som vi säkert inte har skrivit på listan (som det brukar vara) =O)

nu har man duschat och känner sig härigt fresh, plus att man har haft det mysigt med Daniel nu när Wilma sover! =O)

Imorgon kanske man ska ta och ta hand om disken i köket så sambon blir glad på en!
På fredag kommer mamma och Anders hem från mallis och Jugge och Elin kommer hit till sthlm för att överaska mamma eftersom hon fyllde 60 år förra helgen.... Jag och jugge har typ försökt lista ut när de skulle landa eftersom J och E skulle veta om de skulle hinna hit innan mamma och Anders skulle kommer hem.... Jag försökte ringa resebolaget men de hade någon regel att de inte kunde lämna ut det om man inte hade boknings nr.  och det hade jag så klart inte... Men Jugge kom på att man kunde ju kolla på Arlandas hemsida och för att verkligen få det bekräftat så ringde han dem! Han är ju värsta dektektiven min storebror! =O) hehe! Ska bli spännande att se mammas och Anders min när vi är sitter där hemma hos dem! =O)

Sitter nu skönt ner skjunken i en fotölj och kollar på "vem kan slå Filip och Fredrik?", vill inte påstå att det är särskillt intressant!

ska nog ta och mysa ner mig i soffan men Daniel istället!

ha det suber bra nu! kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0