Wilmas Mamma -

förkylningstider.

Idag skulle vi ha träffat Sara och Veronica.
Men runt tolv-tiden i natt, precis när jag skulle somna, hör jag hur Wilma hostar och gnäller inne hos sig. Så jag går upp för att se hur hon mår och konstaterar ganska snabbt att hon behöver hostmedicin så det får hon plus lite välling och sen somnade hon om ganska snabbt. Nästa gång hon vaknade var vid 6-tiden, så vi fick i alla fall 6 timmar sammanhängande sömn.

Så imorse var det bara att konstatera att vi inte kommer komma utan för dörren i dag. Wilma går omkring här och hostar och nyser vilket resulterar i att snoret rinner och jag får springa efter för att torka henne om näsan. Min stackars lilla snuttfia!

Får hålla tummarna att det är bättre tills på torsdag, eftersom då är det planerat att vi ska åka upp till Dalarna och gå på marknad! Får vara hemma och leka de närmaste dagarna!

hoppas ni andra mår bättre!

*kram på er*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0