Wilmas Mamma -

Tårtan...

Har hela dagen idag suttit och letat bilder på olika brudfrisyrer och hamnade på en sida där de hade bilder på olika bröllopstårtor och jag hittade en som både jag och D kommer gilla!
Den har mjölkchoklads plankor runt hela (D vill ha mjölkchoklad) och chokladdopade jordgubbar (som jag vill ha). Ni får avgöra själva vad ni tycker men för oss är den perfekt!  Kan tänka mig en jordgubbsfyllning, tror att chokladfyllning  resulterar i alldeles för mycket choklad!



(klicka på den för större bild!)

Vill så klar inte ha blommorna högst upp utan ska ha ett brudpar och kanske chokladdoppade jordgubbar runt dem!

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Malin

Mmmmmmmmmmmmmmmmm... den skulle jag vilja äta till middag idag hihi!

2009-02-27 @ 18:00:35
URL: http://wikisgirl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0