Wilmas Mamma -

Testade en ny metod idag...

När det gäller Wim och hennes sovtider!

Vi tänkte som så att om hon sover kanske 1-1,5 timme efter lunch och inget efter det att hon har fått mellis (hon brukar sova ca 30min - 2 timmar efter mellis) så kanske hon sover hela natten pga att hon är så trött!

Men istället så fick vi en väldigt grinig och kinkig dotter som vi 17-tiden somnade på hennes lekmadrass här i vardagsrummet. När hon sovit ca 10 min så väckte D henne och hon var INTE glad över det! Men med lite mat i magen och en bus och dans stund med mamma så blev hon glad igen.

När det var dags att sova och vi la henne i hennes säng så la hon sig till rätta på en gång och vinkade åt oss att gå. Tror hon somnade på en gång. Får se om jag kan klara av att hålla henne vaken under veckoeftermiddagarna eller om jag lägger henne av gammal vana! =OS

Aja, nu ska jag i alla fall sova! Får se om D´s kompis J kommer i morgon (han skulle ha kommit i dag men fick förhinder).

Kommentarer
Postat av: SvanFlikkan

sov hon hela natten?

kram

2009-03-01 @ 14:15:35
URL: http://svanflikkan.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0