Wilmas Mamma -

frukost stöld!

Sitter här i köket och försöker äta lite frukost, macka med ost, men det är lite svårt för Wim vill hela tiden ha min macka! Hon fick halva min ena macka och den smaskade hon glatt i sig men när den var slut så vill hon ha den jag åt på! Hon ska snart få lite lunch innan vi ska ta och springa, hoppas jag slipper men lär nog bli tvungen, till bussen för att åka till Skäris för att träffa Wims Tant V.

Sen ska vi möta upp pappa D i älvsjö för att handla lite!

jag hoppas förresten att de har plogat ordentligt så jag kommer fram med barnvagnen! 
aja,, ska ta och fixa lite mat i Wims mage innan hon äter upp hela handen sin! =O)

ses senare!

Kommentarer
Postat av: Toni

En hungrig liten en:)

2009-01-07 @ 10:36:34
URL: http://lappalainenonline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0