Wilmas Mamma -

Nybadade fröknar

Nu har wim badat som hon absolut älskar och plaskar hejvilt! Hon är så söt där hon sitter i sin lilla badbalja och plaskar!
När Wim hade badat och jag ändå redan var blöt så hoppade jag in och duschade och det var väldigt skönt!
Så nu är både Fröken Hallander och Fröken Lindberg (soon to be Hallander) rena och fina! =O)

Wim ligger nu och sussar i sin säng och jag och D sitter och tittar på tv! D med sin dator i knät och jag med min dator i knät! =O)

Imorgon ska vi hem till mamma och Anders på middag (älgstek, mums) och sen ville A att vi skulle sova över så att de kunde få mysa lite mer med Wim än bara på kvällen! Ska bli mysigt med tanke på att vi alla kommer ha fullt upp ett tag fram över så vi lär inte ses på ett tag därför har det blivit att vi träffats så ofta nu!

Får se hur länge jag orkar vara vaken, tänkte se hur årets Let´s dance kommer bli men sen kanske jag går och lägger mig och läser min bok Sländan i bärnstenen av Diana Gabaldon, har läst den förut och är bok två i en serie på ca 5-6 böcker (kommer inte riktigt ihåg är många böcker i alla fall!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0