Wilmas Mamma -

Söndag kväll...

Idag vaknade jag runt nio och det var faktiskt skönt att få sova ut även om det inte blev så länge, så är det alltid skönt att slippa gå upp varje gång snuttan gnäller! D hade svårt att sova på natten och somnade inte om förän runt halv sex och jag lät honom sova till kla elva!

Sen åt vi en sen frukost och började vi städa lite i köket (ni vet diska och fixa) och städa i vardagsrummet (framför allt soffbordet). Runt halv två två så fick vi hem vårt lilla yrväder. Hon går nu iprincip obehindrat! =o)
Hade verkligen saknat mitt lilla troll, även om det bara var i 24 timmar som vi var ifrån varandra!

Mamma och Anders kom upp på lite fika och när de skulle gå ville Wim följa med dem och vinkade hejdå till mig och D. Var lite gulligt. Samtidigt som det var ledset för att hon hellre verkade vilja vara med dem än oss så är det skönt eftersom det tyder ju på att hon trivs hos dem. =O) Efter att de hade gått så var hon lite små gnällig! Men det gick över när hon fick leka med sin julklapp som hon fick av oss!


Nu i eftermiddags och ikväll så har vi sett på Bourne tiologin! Ser på sista filmen nu! spännande! De är sånna filmer som man kan se om och om igen precis som Transformers!=O) Wim somnade vid 20-tiden ganska utmattad efter mycket lek med Mormor och Farfar! =O)


Ska ta och se filmen nu! Så höres vi imorgon! Ska till D´s jobb imorgon igen! Men lite senare än D som kommer vara där till kl 7.


Ses imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0