Wilmas Mamma -

tandläkar besök

Hatar ni tandläkar besöken lika mycket som jag?

Jag ska till tandläkaren i dag och jag är inte direkt glad över det! Även om jag har en super bra Tandis men jag gillar inte alls att gå dit! Dels för att de måste ta de där "fotografierna" av tänderna och ännu värre är det när man ska få bedövningen, jag har skäck för sprutor och nålar så man kan ju säga att jag slutar andas när de ska lägga bedövningen! *usch*

Så idag ska vi åka till Skäris så mamma kan ta hand om Wim medan jag ska till tandis och sen kommer D o möter upp mig och vi åker hem till mamma o Anders för att äta middag! Har inte riktigt bestämt mig när vi ska åka men det är ett senare problem.

Har fortfarande 2 samtal att ringa i dag, ett är ett jobbsamtal och de andra är för att få reda på hur det är med ett autogiro konto. Tycker inte om när saker kronglar och blir så rädd att något hemskt ska hända!

Ska väl ta och sätta igång med allt nu! Ses senare!

Kommentarer
Postat av: Lattefarsan

JAg börjar alltid hulka av den där prylen som går in i käften när de ska fota:)

2009-01-13 @ 10:02:14
URL: http://lappalainenonline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0