Wilmas Mamma -

Gift kvinna...

Så var man en gift kvinna, en ärbar kvinna.
Och, vill ni veta en hemlighet?! Det känns inte så särskillt annorlunda, bortsett från att jag nu mera heter Hallander precis som Daniel och Wilma gör. Och även att jag nu har två ringar på mitt vänstra ringfinger och att jag med rätt kan kalla Daniel för min man!

Igår ringde jag om att de skulle byta namnet på dörren. Så nu mera står det "Hallander C&D". Känns underbart skönt! Nu ska jag bara ringa runt till en hel del och be dem ändra mitt efternamn. Sen så måste jag fixa nytt legg och andra kort. Men det löser sig med tiden!

I måndags så kom vi hem från bröllopsresan som var helt underbar med undantag från en del av maten. Har inte riktigt landat varken efter bröllopet eller bröllopsresan så ni får lov att vänta lite med en full uppdatering om de två händelserna!! Hoppas ni har tålamod att vänta!

kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Bröllopsbloggen

Grattis grattis hoppas allt blev kanon



om du vill får du gärna hjälpa min tärna med lite tips...

finns inlägg om det i bloggen

hon hoppas på lite hjälp ifrån er alla



kram

2009-07-16 @ 14:47:55
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0